Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

ΤΖΙΜΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΥΣ ΦΛΩΡΟΥΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ


  





1) Ο διάλογος είναι προαιρετικός και όχι υποχρεωτικός. Θεωρείς το έργο σου υποχρεωτική οδό της επικοινωνίας;

-1. Αν θυμόμαστε ακόμα ότι η Τέχνη είναι -και θα'πρεπε να είναι-γλ.ωσσα της ελευθερίας,ε τότε τίποτα υποχρεωτικό δε θά'θελα στο παρμπρίζ μου.
2) Υποθέτουμε ότι από τα 100 έργα σου εκθέτεις μόνο τα 2. Τί γίνεται με υπόλοιπα που δε βλέπουμε;


-2. Περιμένουν θαμμένα στο υποσυνείδητο του μέλλοντος, ώσπου να χρειαστούν, αν χρειαστούν, να δώσουν λέξεις για την παλιά μεγάλη πρόταση.

3) Είναι "εν χρόνω" η εργασία ενός εικαστικού;

-3. Εν χρόνω ιδικώ της. Ευρύτερο του καθημερινού. 
4)  Στο επόμενο έργο σου θα λάβεις υπόψη σου την παρουσία μου ή θα κλειστείς στον εαυτό σου;  Αν ναι με ποιόν τρόπο?

-4. Αν καταφέρω, το σώμα σου ορίζοντα, το βλέμμα και τη ματιά σου δορυφόρο, τα όνειρα σου            πόλο μπαταρίας, τη συνάντηση μας γιορτή - που θα το καταφέρω δηλαδή... προφανώς το πρώτο! 
5) Ξορκίζει η τέχνη τους δαίμονες της σύγχρονης ζωής όπως:  ανεργία, φτώχια, επαγγελματική απαξίωση, τρομολαγνεία;

-5. Ξορκίζει η τέχνη τους δαίμονες, γενικά. Αυτή είναι η δουλειά της. Κι αν δε θέλει, να την κάνουμε       να θέλει.

6) Θεωρείτε ότι μπορεί να αναπτυχθεί λειτουργική σχέση  μεταξύ τέχνης και πολιτικής;
 

-6. Στην περίπτωση αυτή η τέχνη ας απαλλάξει την πολιτική απ'την εξουσιαστική ανασφάλεια.

7) Η τέχνη κατοικεί  στων "ιδεών την πόλη" του Καβάφη.

-7. Μέχρι και ο Καβάφης κατοικεί εκεί. Στον από κάτω όροφο, έχει οίκο ανοχής. 
8)  Ενα σχόλιο πάνω στη σχέση επιστήμης και τέχνης.

9)  Η τέχνη την εποχή της τεχνικής αναπαραγωγικότητας. Η τέχνη είναι πλαστογράφος;

-9. Η Ζωή η ίδια είναι πλαστογράφος. Το βιβλίο του DNA αντιγράφεται σε πλήθος αντίτυπα. Η ελπίδα έχει στατιστικές διαστάσεις.

10) Γιατί κάνεις τέχνη;

-10. Για τους ίδιους λόγους που κάνω έρωτα. Απλώς έχει άλλου τύπου χρέωση.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου