Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Ειρήνη-Χρυσοβαλάντου Φουντουραδάκη Πτυχιακή Εργασία ''Πορείες Φωτός'' ,Φεβρουάριος 2016


Πτυχιακή Εργασία της Ειρήνης -Χρυσοβαλάντου Φουντουραδάκη
3εργαστήριο Ζωγραφικής
Διδάσκοντες: Χάρης Κοντοσφύρης,Θωμάς Ζωγράφος


Πορείες Φωτός
Η πτυχιακή μου εργασία ''Πορείες Φωτός'' συντίθεται από τοπία που αποτελούν καταγραφή των περιοχών όπου εχω βρεθεί.Σαν ένα εικονιστικό ημερολόγιο που ξετυλίγεται στο χώρο της Λέσχης Πολιτισμού Φλώρινας στη Σοφίτα.
Η επιλογή αυτών των τοπίων ήταν σχεδόν δεδομένη αφού αποτελούν μέρη που έχω ζήσει για κάποιο -μεγάλο ή μικρό- χρονικό διάστημα.Τοπία της Σύμη και της Φλώρινας που δημιουργούνται κυρίως με γραμμές,όπου μια γραμμή αντιπροσωπεύει και ένα ''σύνορο''.Και οι δύο περιοχές βρίσκονται στα σύνορα της Ελλάδας αν και σε εντελώς διαφορετικούς προσανατολισμούς.



Το πρώτο Περπάτημα

Γράφω όλα αυτά
για την τελική πτυχιακή εργασία
και αναρωτιέμαι.
Πότε έμαθα εγώ να μιλώ για το έργο μου?
Πότε έμαθα να συνθέτω τη σκέψη μου?
Πότε έμαθα να συνθέτω τις λέξεις μου?

Το έργο απαιτητικό
και συ πρέπει να βρείς
ισορροπίες
όχι μόνο να τις ζωγραφίσεις
αλλά και να τις ζήσεις.
Στην εποχή του ξέρω τα πάντα
και του ουσιαστικού
το τίποτα.
Ρηματικά νομίζουμε πως ζούμε
και ξεχάσαμε το άρωμα
μιας ανατολής ηλίου.

Και τώρα
νομίζω,νομίζω,νομίζω
πως ένα ακόμη πρέπει έρχεται
να θυμηθώ πως ήταν τότε
στο πρώτο μου
αυτοσχέδιο περπάτημα.


Ειρήνη Χρυσοβαλάντου Φουντουραδάκη


Δείτε το promo video για την ετοιμασία της πτυχιακής στον παρακάτω σύνδεσμο 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου