Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Ο Γιάννης Κακλέας δημιουργεί σχολή δωρεάν φοίτησης

«Αρνούμαι να γίνω κομμάτι ενός συστήματος που εκμεταλλεύεται τα νιάτα και θυσιάζει τα όνειρά τους στο βωμό του χρήματος», δηλώνει ο σκηνοθέτης.

Όλα ξεκίνησαν όταν πριν μερικές ημέρες ανήρτησε ένα αγανακτισμένο μήνυμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook. «Θυμωμένος από την εκμετάλλευση των νέων ηθοποιών από τους επιτήδειους», όπως χαρακτηριστικά έγραφε, μεταξύ άλλων, ζητούσε από συναδέλφους του σκηνοθέτες και ανθρώπους της θεατρικής σκηνής –ηθοποιούς, σκηνογράφους, χορογράφους- να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να προσφέρουν δωρεάν τις γνώσεις τους στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου. «Γι’ αυτό το λόγο ψάχνω στούντιο. Όποιος διαθέτει ή έχει φιλότεχνο φίλο που διαθέτει χώρο, ας επικοινωνήσει μαζί μου», κατέληγε το κάλεσμα του Γιάννη Κακλέα, το οποίο, όπως ο ίδιος μας δήλωσε, έλαβε συγκινητικής ανταπόκρισης. «Μέχρι στιγμής, έχουν έρθει σε επαφή μαζί μου 340 καλλιτέχνες, ενώ μου έχουν γίνει ήδη δεκαπέντε προσφορές ιδιωτικών και δημόσιων χώρων στην Αθήνα», ανέφερε ο σκηνοθέτης και εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφασή του για τη δημιουργία σχολής, όπου τα μαθήματα δεν θα χρεώνονται. «Έχω χρόνια να διδάξω κι αυτό διότι έχω θυμώσει με το σύστημα εκπαίδευσης των νέων ηθοποιών. Αρνούμαι να γίνω κομμάτι ενός συστήματος που εκμεταλλεύεται τα νιάτα και θυσιάζει τα όνειρά τους στο βωμό του χρήματος», σημείωσε για να καταλήξει πως: «Στόχος μου είναι η δημιουργία μιας αυτοδιαχειριζόμενης σχολής –με οικονομική επιβάρυνση μόνο τη γραμματεία και τα έξοδα του χώρου, μοιρασμένα με τα άτομα που θα συμμετέχουν-, όπου η διδασκαλία υποκριτικής, σκηνοθεσίας, σκηνογραφίας, χορογραφίας και φωνητικής θα είναι δωρεάν». Τόνισε, μάλιστα, πως επιθυμία του είναι «το στούντιο να παραμένει ανοιχτό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».
Χριστίνα Φαραζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου