Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Στήσιμο διπλωματικής εργασίας της Αλεξάνδρας Τσιτσιντά - μέρος δεύτερο

  


Κ.Π. Καβάφης
Η Τράπεζα του Μέλλοντας
Την δυσκολη ζωή μου ασφαλή να κάνω
εγώ στην Τράπεζα του Μέλλοντος επάνω
πολύ ολίγα συναλλάγματα θα βγάλω.
Κεφάλαια μεγάλα αν έχει αμφιβάλω.
Κι άρχισα να φοβούμαι μη στην πρώτη κρίση
εξαφνικά τας πληρωμάς της σταματίσει.




Τρεις μέρες μας χωρίζουν πλέων από την τελική παρουσίαση των διπλωματικών μας!
 Μπορώ να πω πως τελικά κατέληξα σε ένα αποτέλεσμα... νομίζω... ίσως να μην είμαι και απολύτως σίγουρη τώρα που το ξανασκέφτομαι...
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με βοήθησαν και με βοηθούν ακόμη να φέρω σε πέρας αυτό το εγχείρημα: Την Δήμητρα Σιατερλή, τον Θωμά Ζωγράφο, τον Χάρη Κοντοσφύρη, την Ζωή Γοδόση, τον Γιώργο Ντάλη, τον Κυριάκο, την Νατάσα, την Έλλη, την Δώρα, την Ευαγγελία, την Γεωργία, τον Κωνσταντίνο, αλλά επίσης και τη γειτονία που στηρίζει το έργο μου και συμμετέχει έμπρακτα.
 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ξένη Σαχίνη που μου παραχώρησε το εργαστήριο χαρακτικής της σχολής της Θεσσαλονίκης για δύο ημέρες για να τυπώσω την Φρίζα. Σε άλλη περίπτωση το συγκεκριμένο έργο δεν θα υπήρχε αυτή την στιγμή.
Επίσης ευχαριστώ όλους όσους μου πόζαραν, που δεν ήταν λίγοι αλλά και όσους πρόκειται να μου ποζάρουν αυτές τις μέρες (Έρη, Μαρκ, Όλγα κλπ) γιατί η δουλειά συνεχίζεται!!!

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου