Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

μ - plus

Αφροδίτη Δάφνου, Τίτλος: "βάζοντας τα έξω μέσα" (project: μ-plus, Performance II)



Η κεντρική ιδέα του project βασίζεται στο στοιχείο της εγκυμοσύνης, ως μία εσωτερική προέκταση του εαυτού. Έτσι, αποφάσισα να αντλήσω κάποια δεδομένα της κύησης (προέκταση, επιπλέον βάρος, δύο σώματα σε ένα) και να τα ενσωματώσω στη δράση μου, δίνοντας ένα πιο φουτουριστικό και απόλυτο τόνο – μετατρέποντας την καμπύλη του ανθρώπινου σώματος σε μια κυβιστική απεικόνισή του – με τη βοήθεια ενός διάφανου κύβου, κατασκευασμένο από πλέξιγκλας, που περικλύει –αντί βρέφους- κάποιο άνθος.

Το φυτό αυτό είναι η συνέχειά μου(προ-ΕΚΤΑΣΗ γης). Εξαρτάται από μένα ως προς την ανάπτυξη και την ασφάλειά του και εγώ με τη σειρά μου εξαρτώμαι από αυτό ως προς την οπτική και ψυχική ισορροπία που μου παρέχει.
Είμαι κατά κάποιο τρόπο υπεύθυνη για την εξέλιξή του (τις συνθήκες διαβίωσης, το περιβάλλον του), καθώς και για τους καρπούς ή τα άνθη που θα «γεννηθούν» από αυτό.
Στη δράση μου, εκτυλίσεται η διαδικασία της ενσωμάτωσης της εν λόγω κατασκευής(κύβος) πάνω στο σώμα μου – στο σημείο της κοιλιακής χώρας – με τη χρήση αποστειρωμένων γαζών, τις οποίες τυλίγω γύρω από τον κύβο μέχρις ότου να καλυφθεί πλήρως η διαφάνειά του και να αποτελεί πλέον την προέκταση, τη συνέχειά μου. Εγκλωβίζω το φυτό στο σώμα μου, σε μια προσπάθεια να το φροντίσω, να το προστατέψω από ο,τιδήποτε μπορεί να το πληγώσει, ρισκάροντας την ελευθερία του και δεσμεύομαι ταυτόχρονα απέναντί του, ώστε να είμαι ο τόπος που θα τον φιλοξενεί και που θα γίνει τόπος του.











Performance II
Project: μ - plus ( προέκταση εαυτού)
Τίτλος: "βάζοντας τα έξω μέσα"
Φωτογράφος: Αγγελική Αυγητίδου
Τρόπος παρουσίασης: live performance
Μάιος 2017


----------------------------------------------------


1 σχόλιο: